
Meny
Administrator
…..
Leverandør
1.0 Hvordan bli invitert inn?
Du kan enten bli invitert inn via lenke/link, se punkt 2.0, eller du kan bli invitert inn via epost, tildelt brukernavn og passord, se punkt 2.1.
2.0 Invitert inn fra link
Om du åpner link som du har blitt tildelt er det denne siden du møter:

Her kan du registrere deg som leverandør. Vennligst fyll ut alle felt og trykk deretter “Send inn”.

Du vil nå få epost fra Digitaliq AS med brukernavn og passord.
2.1 E-post med brukernavn og passord

Klikk på lenken, og logg inn som leverandør.
2.2 Innlogging
Når du har kommet til innloggingssiden, logger du inn med brukernavnet og passordet du har fått tildelt.

3.0 Prosessen etter innlogging
3.1 Valg av språk

Når du logger inn for første gang, må du velge hvilket språk du ønsker.
Du kan når som helst endre språk ved å klikke på flagg-ikonet øverst i høyre hjørne.

3.2 Kartlegging
Dette er den første siden du blir møtt med etter du har valgt språk for portalen.

3.2.1 Hvilket land handler du med?
Legg til hvilke land du handler med.

Klikk “Endre”.

Velg hvilke land du handler med, og trykk “Lagre”.
3.3 Svare på spørreundersøkelsen

I OECD-Full er det 7 ulike kategorier med spørsmål. Du kan svare på spørsmålene med svaralternativene:
“Stemmer ikke (1)”
“Stemmer litt (2)”
“Stemmer delvis (3)”
“Stemmer ganske (4)”
“Stemmer helt (5)”
Svar på spørsmålene nedover hver kategori og trykk “Lagre besvarelsen” nede til høyre.
NB: Husk å svare på alle spørsmålene under hver enkelt pakke.

3.3.1 Kategorier, svar, redegjørelse, laste opp dokument

Det er også mulig å legge inn “Redegjørelse” og “Dokumenter” dersom du ønsker det.
Når du har besvart alle spørsmålene under alle kategoriene, trykker du på “Lagre besvarelse”. Du kan når som helst logge inn igjen senere for å endre eller oppdatere besvarelsen ved behov.


4.0 Dokument signatur

Klikk på «Dokumentsignaturer» i menyen til venstre.

Trykk på «Signer nå» for å signere dokumentet.
